amer1!!

amer1!!



Foto saya
Aku budak skulah rendah.. huhu prasan je tue.. tak caye?? cube korang tanye ape itu cinta?? jwpan aku urmm satu belon bentuk hati yg berisi air.. haha..aku ske ape sje yg meng-epykn diri aku... xkire ngumpat owg ker, kianat ke,mncuri ker.. pape sje yg bley buat aku ase bebas.. tapi contoh2 tu aku ckp je.. takkan buat pon.huhu.. stiap ari aku bangun pg ngadap cermin aku tringat david beckham.. korang tau tak knapa?? aku tak kate pon aku cam beliau tapi hard to say ar,,,heheh. ramai orang emang tak puas ati ngan aku! diorang kate aku ni ade pnyakit sebab aku terlalu baek.. aku taktau nak buat camner... sebab ianye dari aku lahir dah emang gitu.. sejak azali... mungkin dah kturunan kowt. huhu.

fooollower

Selasa, 21 September 2010

21/9/2010

21 bulan 9, tahun 2010 memang satu tarikh,hari,situasi yang amat menyaketkan hati aku, yang jatuhkan aku,yang macam ada orang curah bara kat hati aku. aku mungkin akan mengalirkan air mata tuk saat pada hari tersebut tapi penghujungnye yang aku citer kat korang lam blog ni takkan aku bagitau. Yang cukup2 perit dalam hidup aku setakat ni. Aku sangat2 menghargai ape yang pihak tertentu tu dah buat kat aku,tapi takpe,nasi da jadi bubur,tetap arap korang yang tertentu tu hidup bahagie. aku maafkan korang yang tertentu tu tapi bukan tuk waktu skang,esok,luse, minggu depan ataupun tahon depan tapi memang mungkin tuk aku maafkan korang yang dah diklasifikasikan oleh aku cop mukew tak kenang budi dan jasa satu hari nanti. Bukan tuk menghebohkan,mengkecohkan keadaan, memperbesarkan situasi tu tapi endah tak endah nak lepas kat sini . Tekanan jiwe! - Tertanye2 tak pe problem aku ni sampai dah blebel sorang diri? sume ley jadi. masalah peribadi,masalah family,masalah cinta, masalah kewangan, masalah pembelajaran(konon2 jew),and jugak masalah antara KAWAN. Semuanya mungkin tapi takkan ku bocorkan kerna mau tak mau nak pendam dalam hati ini yang cuba untuk tingkatkan dengan penuh kesabaran dengan pertolongan yg Maha Esa iaitu dengan doaku yang dipinta dan ketakwaanku yang dipasrah olehnye.. ape ayat aku ni tunggang langgang... T_T
*-Aku guna "korang yang tertentu" tu tuk mewakili pihak yang terlibat ngan problem aku.
-sori lau ade yang tersinggung tu.. tanak cari gaduh... :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan