amer1!!

amer1!!
Foto saya
Aku budak skulah rendah.. huhu prasan je tue.. tak caye?? cube korang tanye ape itu cinta?? jwpan aku urmm satu belon bentuk hati yg berisi air.. haha..aku ske ape sje yg meng-epykn diri aku... xkire ngumpat owg ker, kianat ke,mncuri ker.. pape sje yg bley buat aku ase bebas.. tapi contoh2 tu aku ckp je.. takkan buat pon.huhu.. stiap ari aku bangun pg ngadap cermin aku tringat david beckham.. korang tau tak knapa?? aku tak kate pon aku cam beliau tapi hard to say ar,,,heheh. ramai orang emang tak puas ati ngan aku! diorang kate aku ni ade pnyakit sebab aku terlalu baek.. aku taktau nak buat camner... sebab ianye dari aku lahir dah emang gitu.. sejak azali... mungkin dah kturunan kowt. huhu.

fooollower

Selasa, 31 Ogos 2010

Dave Days

Kalau korang ada mase lapang yang ase nk buat aktiviti takde faedah korang ley luang dengan
layan laman web video popular iaitu Youtube.com. korang dah bosan dengan video yang selalu korang tengok? cuba layan video atau listen Dave Days mp3's.. see his parody videos..
Dave Days
2 Girls 1 Cup,7 Things,8 Years Apart,Burnin’ Up Miley,
Chocolate Rain,Get Out Of My Head Miley,If I Were A Girl,I'm Just A Baby,
I Got A Crush On Hilary Clinton,Lollipop,Love Story,Miley I Can’t Wait To See You,
No One (Alicia Keys Rock Remix),Pervert and more..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini