amer1!!

amer1!!
Foto saya
Aku budak skulah rendah.. huhu prasan je tue.. tak caye?? cube korang tanye ape itu cinta?? jwpan aku urmm satu belon bentuk hati yg berisi air.. haha..aku ske ape sje yg meng-epykn diri aku... xkire ngumpat owg ker, kianat ke,mncuri ker.. pape sje yg bley buat aku ase bebas.. tapi contoh2 tu aku ckp je.. takkan buat pon.huhu.. stiap ari aku bangun pg ngadap cermin aku tringat david beckham.. korang tau tak knapa?? aku tak kate pon aku cam beliau tapi hard to say ar,,,heheh. ramai orang emang tak puas ati ngan aku! diorang kate aku ni ade pnyakit sebab aku terlalu baek.. aku taktau nak buat camner... sebab ianye dari aku lahir dah emang gitu.. sejak azali... mungkin dah kturunan kowt. huhu.

fooollower

Rabu, 8 September 2010

Selamat Menyambut Hari Raya Aildiftri

Lirik lagu raya -
Selamat,hari raya,
kepada anda smue para blogger..
pabila anda membaca,
mulakan lah dengan ayat bismillah....(bismillahirahmanirrahim)
Kepada sahabat,sedara,bulan mulia iaitu ramadhan sudah berakhir.. tibe pula bulan syawal. terbitnye hari raya.. hari yang mulia. hari bertemu sedara atau ibubapa di kampung. hari tuk kite bermaafan,kutip duet raya(bagi yang mampu sahaja),tunjuk baju baru,kereta baru harta benda baru kepada sepupu,adek bradek.. Masing2 bersaing nak buat jelez sesama mereka,takpe tu takpe asal jangan bergadoh sudah.. Amai jugak yang ambek kesempatan bila tiba hari yang indah berseri ni.. so hendakle pula kite berhati2 dengan ape jua perkara.. Kepada insan yang mahu pulang ke kampung pada hari yang mulia ni yang memandu,menunggang,menumpang,sila berhati2.. jangan lalai dengan angan2 mase raya.. jangan lalai dengan lagu2 raya yang berkumandang kat radioyg tak abeh2 duk ulang2 lagu same...maut dimana2.. ~berhati2 di jalan raya,nyawa anda terjaga - pesanan Ops! sikap..~ mintak maaf zahir batin kepada korang.. yang aku kenal,yang aku tak berapa ingat kenal ke tak dan yang aku tak kenal langsong..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini