amer1!!

amer1!!



Foto saya
Aku budak skulah rendah.. huhu prasan je tue.. tak caye?? cube korang tanye ape itu cinta?? jwpan aku urmm satu belon bentuk hati yg berisi air.. haha..aku ske ape sje yg meng-epykn diri aku... xkire ngumpat owg ker, kianat ke,mncuri ker.. pape sje yg bley buat aku ase bebas.. tapi contoh2 tu aku ckp je.. takkan buat pon.huhu.. stiap ari aku bangun pg ngadap cermin aku tringat david beckham.. korang tau tak knapa?? aku tak kate pon aku cam beliau tapi hard to say ar,,,heheh. ramai orang emang tak puas ati ngan aku! diorang kate aku ni ade pnyakit sebab aku terlalu baek.. aku taktau nak buat camner... sebab ianye dari aku lahir dah emang gitu.. sejak azali... mungkin dah kturunan kowt. huhu.

fooollower

Khamis, 16 September 2010

Cuti raya dah TAMAT/ Gud luck tuk student UPSR dan PMR

Hye korang..
Memang lambat aku nak blogging kalau kepala kusut takde idea,topik nak diblogkan,tapi takpe,kali ni gabung saje 3 topik dalam satu post.. camner cantek>? (jimat mase aku T_T) terlambat aku nak bagitau kat korang cuti skolah n cuti raya seminggu due sebelum ni banyak beri aku pengalaman menarik n tak menarik.. (cewah ayat..) berlagak kan? urm cuti dah nak abis tuk student menengah atas,
menengah rendah,yang IPTnye aku tak tau.. baru2 ni aku rase cuti tamat cam dah tamat hidup aku.. haha gurau je. bukan ape,malas punye pasal nak pergi sekolah.. Aku nak ucap Gud Luck kepada student bUdak kecik yang bakal nak hadapi ujian UPSR,kepada pelajar ting.3 yang nak duduki exam PMR.. walaupun aku takde adek2,anak2 yang nak ambek ujian pada tahun ini, tetap mahu mendoakan kejayaan kepada student yang nak exam. bukan pe, kite kena la tingkatkan ilmu untuk kemajuan negara Malaysia. (cewah ayat). Cakap pasal kemajuan negara,lupe pula tentang hari yang penuh bersejarah dalam negara kite, iaitu 16 september. Semoga Malaysia sentiasa berada dalam arus yang aman dari penjajah luar. Kekalkan la bangsa yang penuh bermaruah untuk mempertahankan tanah air..(cewaH ayat).
SAMBUNGNYE story time cuti raya
Macam aku bagitau,banyak pengalaman menarik n tak menarik berlaku kat aku mase cuti raye. tapi kebanyakannye takde la berbeza mane dengan raya sebelum ni,maksud aku,memang adat raya keluarga aku balek kampung time raya sampai raye last pun ade.haha tipu je. memang takde peluang la nak buat rumah terbuka kat Rumahku,Syurgaku.. tapi tak nyesal,tak terluka pasal sebelum raya macam2 dah buat seperti kemas rumah semata2 nak beraya. alar bukan la nak lelebih nak beraya tapi nak la kelainan sket n tambahkan keceriaan lagi tuk aidilfitri taon ni,ape yang diubah?? ikotkan family aku,cume langsir jew yang tukar tetapi aku berkate bagi pihak yang laen yang dah beli perabot baru,sofa baru,dapur baru,kereta baru,tahniah la kepada korang.. zakat bayar ke tak entah sblum tu.. huhu..
okey la taknak bagitau banyak n terlalu detail time aku beraye,nanti korang menyampah plak. aku pun dah menyampah tulis sal ni tapi terpaksa.. konon2.. Cukup la aku tulis dalam diary aku jew kisah lagenda hidup aku tak penuh,tak kurang dengan pengembaraan melepasi cabaran hidup yang penuh dugaan..( cewah ayat).
*aku letak cewah ayat cepat2 taknak bagi korang anggap aku syok sendiri..hahaha
Sebelum tu singgah laman web ini www.davedays.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan