amer1!!

amer1!!



Foto saya
Aku budak skulah rendah.. huhu prasan je tue.. tak caye?? cube korang tanye ape itu cinta?? jwpan aku urmm satu belon bentuk hati yg berisi air.. haha..aku ske ape sje yg meng-epykn diri aku... xkire ngumpat owg ker, kianat ke,mncuri ker.. pape sje yg bley buat aku ase bebas.. tapi contoh2 tu aku ckp je.. takkan buat pon.huhu.. stiap ari aku bangun pg ngadap cermin aku tringat david beckham.. korang tau tak knapa?? aku tak kate pon aku cam beliau tapi hard to say ar,,,heheh. ramai orang emang tak puas ati ngan aku! diorang kate aku ni ade pnyakit sebab aku terlalu baek.. aku taktau nak buat camner... sebab ianye dari aku lahir dah emang gitu.. sejak azali... mungkin dah kturunan kowt. huhu.

fooollower

Rabu, 16 Mac 2011

PENTING

INI PENTING DARI BLOG AMER AZLAN
Assalamualaikum, firstly, aku nak mintak maaf kat korang semua tak kira yang bukan sahabat aku malah musuh ke tapi yang utamanya aku tujukan tuk member2 blogger aku kerana dah lama aku tak update.. peace dari aku untuk korang :p Anyway aku peringat, kalau menyampah, jangan bazirkan masa korang untuk layan blog ini sebab aku suka hati mak bapak aku je punye hal yang aku nak post-kan. peace for two times. ~ Isi - Mungkin masalah masa yang tak memberi aku peluang untuk luangkan masa bersama blog aku ni or maybe busy untuk keep up for study sebab dah nak exam. cewah. actually aku malas je nak update.. ditambahi dengan no ideals. Itu 4 alasan aku setakat ni!! tu je yang dapat aku pesan, peringat, kate, kabo, royak.. thats why la aku langsung tidak memperbaharui post aku ini tapi lepas ni aku try la kalau aku ada masa lebih.. aku tak janji sebab aku tak penah tunaikan janji. (can u all see betapa jujurnya aku??) puji la aku please.. hahaha just kidding. ditambah lagi - you should be proud if u were fren of mine. :p (fooling around) HONESTLY - (masa lebih aku pun dah banyak dihabiskan untuk facebook) aku jujur.huhu. ditambah lagi satu alasan.sorry rakan2ku yang aku sayang, yang aku tak sayang,yang baru nak sayang, this is the first post on this year!! yeappy!! show me a great honour! SINGGAH DI FACEBOOK GUA IF U NAK BUT I TAK PAKSA! keep it up merr,, (syok sorang lagi) :p Amer Azlan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan