amer1!!

amer1!!



Foto saya
Aku budak skulah rendah.. huhu prasan je tue.. tak caye?? cube korang tanye ape itu cinta?? jwpan aku urmm satu belon bentuk hati yg berisi air.. haha..aku ske ape sje yg meng-epykn diri aku... xkire ngumpat owg ker, kianat ke,mncuri ker.. pape sje yg bley buat aku ase bebas.. tapi contoh2 tu aku ckp je.. takkan buat pon.huhu.. stiap ari aku bangun pg ngadap cermin aku tringat david beckham.. korang tau tak knapa?? aku tak kate pon aku cam beliau tapi hard to say ar,,,heheh. ramai orang emang tak puas ati ngan aku! diorang kate aku ni ade pnyakit sebab aku terlalu baek.. aku taktau nak buat camner... sebab ianye dari aku lahir dah emang gitu.. sejak azali... mungkin dah kturunan kowt. huhu.

fooollower

Rabu, 16 Mac 2011

Run before you can walk

Assalamualaikum..
Aku nak bagitahu kali ni aku catat post ni sebab aku stress sangat. stress apa? stress tengok blog aku kosong. alasan pertama!. this time aku nak berkongsi dengan blog serba sedikit tentang aku sebab aku sayang blog aku ni.. aku dah lama tak layan dia tapi dia tetap setia menunggu aku. aku tetap salute.
But, aku tak anggap blog Amer Azlan ni macam diary sebab aku open anything at all je. aku kongsi dengan diriku. dengan korang, malah aku luah disini whatever it take.
First, aku risau sangat dengan something yang asyik bermain di mindaku iaitu tentang masa depan aku. ala my future. aku ada berangan dengan masa depanku yang indah2,macam fairy tale pun ada. (kawen due,miliki kereta ferrari,couple dengan Selena Gomez, kawan dengan Justin Bieber. apa nak kate everyone pun tetap punya their own dream kan walau sebagaimana pun mengarutnya tahap ngelaban. tapi kalau umur aku panjang, aku berharap sangat aku dapat jadi yang terbaik dalam hidup ni walaupun tidak serba serbi memenuhi keperluan hidupku dan sesapa yang berkenaan sepanjang umurku bergerak. Akan aku syukur terhadap Mu.. then, aku ingin mengambil kesempatan di blog indah cam syurga dunia ni untuk berpegang pada janji aku tuk buat yang terbaik,look forward,dont even think to give up, keep running, or run before u can walk. cewah. cukup untuk aku, aku harap korang semua capai apa saja yang korang ingin untuk memenuhi keperluan perasaan korang yang tak berapa senang tu. Aku bukan nak bernasihat ke apa2 ke sebab aku tak layak tapi sekadar untuk legakan hati aku yang kurang senang ni. (kerja yang positif!) aku terbalikkan kata2 aku dan simpulkan sampai terikat mati agar dapat dipegang sampai mati pun takpe asal KEKAL..
-ku start post ni dari perasaan kecewa, kecundang, yang teramat sangat. bagaikan jatuh ditimpa tangga. tangga pulak buruk. Satu alasan lagi! (masalah peribadi) Aku mintak maaf korang yang aku dah terasakan tu. aku tak sengaja.. "tak gurau tak mesra, time gura pe berok" (problem kenkawan) :p
sweet luck for u...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan