amer1!!

amer1!!
Foto saya
Aku budak skulah rendah.. huhu prasan je tue.. tak caye?? cube korang tanye ape itu cinta?? jwpan aku urmm satu belon bentuk hati yg berisi air.. haha..aku ske ape sje yg meng-epykn diri aku... xkire ngumpat owg ker, kianat ke,mncuri ker.. pape sje yg bley buat aku ase bebas.. tapi contoh2 tu aku ckp je.. takkan buat pon.huhu.. stiap ari aku bangun pg ngadap cermin aku tringat david beckham.. korang tau tak knapa?? aku tak kate pon aku cam beliau tapi hard to say ar,,,heheh. ramai orang emang tak puas ati ngan aku! diorang kate aku ni ade pnyakit sebab aku terlalu baek.. aku taktau nak buat camner... sebab ianye dari aku lahir dah emang gitu.. sejak azali... mungkin dah kturunan kowt. huhu.

fooollower

Khamis, 7 Januari 2010

Tasek kEnyir berasap!!

korang pernah pegi Kenyir,Terengganu tak?? gmbar ni mase aku ngn skuad komstar bercuti akhir thun..huhu.. kitorang pegi kenyir,dekat2 je coz mase tu takley pegi jauh2 sbb tengah melanda gelombang H1N1 besar besaran....hua nk pegi cameron highland ker.. sabah kerr.. xder rezeki lar plak.. ag bes lau luar negare je.. xkesah negare jiran sal bley mlancong..huhu REDAH jer..
ske merokok??? nafas berbau?? mau hilangkan?? tips menghilangkn nafas yg berbau kepada perokok skalian.. ngangekn mulut dan perahkn limau nipis atau kasturi ke dalam mulut.. telan hingga ke tekak.. buat 2 kali shari slame sminggu akn berkesan.. kedua, campurkan telor mentah dlm 1 cawan dan campurkan dengan garam 1 sudu, letak susu basi 3 sudu, dan sdikit perase sirap pastu minum.. lam 2 minit je hasilnye berjaye tetapi ade sdikit kesan smpingan iaitu bau mulut anda akan berbau sperti bangkai panda yg berulat,bernanah,berkulat..dan yg baiknye,dari jauh mulut anda cuma akn berbau seperti stoking yg berpeluh lg x basuh sminggu.. huhu,, sebarang problem kne tanggung sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini