amer1!!

amer1!!



Foto saya
Aku budak skulah rendah.. huhu prasan je tue.. tak caye?? cube korang tanye ape itu cinta?? jwpan aku urmm satu belon bentuk hati yg berisi air.. haha..aku ske ape sje yg meng-epykn diri aku... xkire ngumpat owg ker, kianat ke,mncuri ker.. pape sje yg bley buat aku ase bebas.. tapi contoh2 tu aku ckp je.. takkan buat pon.huhu.. stiap ari aku bangun pg ngadap cermin aku tringat david beckham.. korang tau tak knapa?? aku tak kate pon aku cam beliau tapi hard to say ar,,,heheh. ramai orang emang tak puas ati ngan aku! diorang kate aku ni ade pnyakit sebab aku terlalu baek.. aku taktau nak buat camner... sebab ianye dari aku lahir dah emang gitu.. sejak azali... mungkin dah kturunan kowt. huhu.

fooollower

Selasa, 16 November 2010

Jumpa emas kuning kat GIANT MALL

Shopping time..
Wau sempena Cuti Sekolah ini, aku terlebih dahulu nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha kat korang wahai pendatang asing ke blog aku ni yang serba kekurangan,so korang jangan komen pape ya.Korban jangan tak korban. aku nak karang or kongsi aritu aku dengan kakak tercinta cewah, kakak aku ni tua dah.Kahwin dah kot.haha. lawat blog dye - Nurhani Azlan. Aku aritu pergi shopping dengan dye.. tak patut disebut dengan perkataan tu pun sebab actually kitowang takde la beli2, cuma ingin melangkah kaki untuk mencecah dunia seperti insan biasa juga yang ingin melihat dan mengikuti perkembangan dunia luar. maksud dari ayat aku yang panjang bermeter2 ni ialah tak nak duduk terperap je dalam home sweet home aku at 'Bandar' Gong Badak.. Cewah.
Sebelum itu terlebih dahulu aku nak ucapkan tahniah kepada budak baek tu name dye people biasa panggil 'Amer'. sebab dye dah dewasa kerana mempunyai lesen B2. pasni lesen B k.
Pastikan kasi motor besar2 punye ye.hahaha bukan untuk membangga diri, bukan tuk memperbesarkan diri. bangge diri lame2 makan diri laq kan. tapi cuma ingin berkongsi dengan korang yang aku dah ley pergi rumah korang raya ni or tahun depan insyaallah. (friends only ya). Pasal ni, jangan marah,jangan menyampah, lau menyampah jugak sila get lost from my blog. I dont care. haha dah marah dah ni. Ok balek topik awal tadi, aku masa pergi makan angin, aku tetap enjoy. ooh ya, aku terjumpe kawan aku name dye Mira (nah aku kasi facebook dye)haha. aku taknak berkarang panjang so aku cuma bley pamer gambar seksi eh silap2, gambar me n my sister at tuutt mall. Ohh ya, pasal tajuk post kali ni, memang la lelebih yoyo oll je kan aku memang sengaja bab nak korang baca post aku lau korang tak keberatan tapi ape2pun 'emas' kuning yang dimaksudkan tu adalah jam tangan yang takde la brand mane tapi aku anggap branded punyer la. so aku 'jumpe' tu aku beli la. (lihat di tangan aku at gambar,atas) :p *korang nak tau?, kakak kat jual baju tu marah bab aku maen test2 baju tapi tak beli.haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan