amer1!!

amer1!!



Foto saya
Aku budak skulah rendah.. huhu prasan je tue.. tak caye?? cube korang tanye ape itu cinta?? jwpan aku urmm satu belon bentuk hati yg berisi air.. haha..aku ske ape sje yg meng-epykn diri aku... xkire ngumpat owg ker, kianat ke,mncuri ker.. pape sje yg bley buat aku ase bebas.. tapi contoh2 tu aku ckp je.. takkan buat pon.huhu.. stiap ari aku bangun pg ngadap cermin aku tringat david beckham.. korang tau tak knapa?? aku tak kate pon aku cam beliau tapi hard to say ar,,,heheh. ramai orang emang tak puas ati ngan aku! diorang kate aku ni ade pnyakit sebab aku terlalu baek.. aku taktau nak buat camner... sebab ianye dari aku lahir dah emang gitu.. sejak azali... mungkin dah kturunan kowt. huhu.

fooollower

Jumaat, 5 November 2010

Perginya seorang kawan baek. bye2.. :p

intro : Kali ni aku taip kat blog ni sempena akhir tahun ni, aku nak kongsi kat korang tentang aku terhadap KOMSTAR ( Smk Kompleks Seberang Takir). ape yang aku nak bagitau?, selama aku duduki Komstar selama 4 tahun,kelas yang sama aku duduki, aku ade kawan. Laki la. tak main pompuan2. dye dah nak pindah sekolah. atas alasan dan sebab yang tak boleh dielak iaitu pasal family dye. 4 tahun kami sekelas berjuang dengan dye, tempuh dugaan bersama, hepy ceria bersama, makan kat kantin, n selebihnya. Tapi apa nak buat? dah takdir..
about him : anyway, dye merupakan leader kelas kami iaitu sebagai KETUA KELAS dari form 1 Arif,2 Arif,3 Arif n 4 Arif. Lagi satu tahun tak cukup untuk sempurnakan zaman sekolah menengah kami. Jawatan ketua kelas tu mungkin korang pembaca anggap tak penting mane tapi bagi kami, jawatan tu merupakan satu jawatan yang banyak memikul beban tekanan dan satu pengorbanan yang besar dari segi masa yang pelu diluang untuk ketua kelas ni, dan psikologi jugak kalau anak buah buat hal cam berak lam kelas.( tak pernah dibuat lagi.) nak tahu detail pasal budak ni, pergi ke websitenye lau ade. cewah nak promote.
Tugasnya : Dye la pemegang amanah yang sangat penting dalam membentuk pelajar yang sihat dari segi pelajaran dan disiplin, iaitu mencatat kehadiran pelajar, mengutip cukai kelas kami, membelebelkan kami sekelas,huhu, memang sedih sebab tahun ni, 2010 tak ada jamuan untuk menyambut kepergian ko (laen macam bunyi,haha) tapi nasib baek ade lagi jamuan laen seperti yang dianjur oleh Badan Koperasi sekolah.
terima kasih tak terhingga tuk engko wahai captain kami sekelas tak sempat nak balas jasa ko, tapi sempat lagi la insyaallah sempat balas salam ko.. sambung balik, dye macam hero bagi kami.huhu
Gud Luck untuk exam ko nanti yew. Telemong pun Telemong la.. Janji rock. (Telemong ade line untuk calling tak? haha)
Para Blogger 4 Arif actually pakat nak karang sal ko kat blog pik eay..haha. erm aku n rara minami je asenye.
- Aku karang semua ni dalam bentuk yang skema yang merangsangkan pemikiran aku dengan dunia luar. Malu siot tapi tuk ko terpaksa jelar.. haha.. Click here to see his profile but only on Facebook. Sory ya.. :p -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan