amer1!!

amer1!!



Foto saya
Aku budak skulah rendah.. huhu prasan je tue.. tak caye?? cube korang tanye ape itu cinta?? jwpan aku urmm satu belon bentuk hati yg berisi air.. haha..aku ske ape sje yg meng-epykn diri aku... xkire ngumpat owg ker, kianat ke,mncuri ker.. pape sje yg bley buat aku ase bebas.. tapi contoh2 tu aku ckp je.. takkan buat pon.huhu.. stiap ari aku bangun pg ngadap cermin aku tringat david beckham.. korang tau tak knapa?? aku tak kate pon aku cam beliau tapi hard to say ar,,,heheh. ramai orang emang tak puas ati ngan aku! diorang kate aku ni ade pnyakit sebab aku terlalu baek.. aku taktau nak buat camner... sebab ianye dari aku lahir dah emang gitu.. sejak azali... mungkin dah kturunan kowt. huhu.

fooollower

Khamis, 18 November 2010

Kerja KOSONG bila free

Assalamualaikum semua, korang sihat ke tidak? jaga la kesihatan korang yerp.
AMARAN : Okay post kali ini tak ada la besar mana pun isu yang diketengahkan tapi memang sebelum ni post2 aku tak ada apa2 sebab korang tau la kan dah singgah ke blog aku ni memang buang mase korang sebab blog aku yang tiada apa2 yang bermanfaat tuk korang sekadar nak hepy2 bley lah. Tapi aku tak cakap semua orang, sesetengah je.haha. dah aku cakap camni, tak minat tu sila2 lah KELUAR dari laman sosial ini.
Sambung Topik!!
Korang pernah sedar tak bila kipas berpusing, angin pun ada. okay gurau je, Apa yang aku nak bicarakan pada post kali ini ialah apa kebenda yang tidak bermakna,berfaedah yang korang suka buat,lakukan, amalkan bila korang dah ada waktu yang very2 lapang? Tapi kalau dah aktiviti yang terok2,kotor2, 18sx tu tak perlulah korang kongsikan ya. jangan bagitau aku sebab page aku ni page budak2 kecik,tadika yang visit. korang andaikan sendiri tak perlu diberitahu sebab maruah korang, korang la jaga ye. *gambar kat atas tu contoh2 yang aku boleh tunjukkan kat korang bagaimana reaksi manusia apabila menghadapi saat2 yang cam dah diceritakan kat atas ayat yang ini.huhu hidup ini penuh dugaan.. ni la perkara yang aku suka buat bila takde apa2 nak buat time free. nak study tu dah malas.huhu. Tapi kadang2 rajin gak - Ayat cover.so korang kena abaikan kenapa aku letak pics ni ok. (suka2 only)

-Click the image if you want to see more bigger- Teruskan apa yang korang suka buat asal maju la diri korang tu jangan sampai terpesong sebab benda yang boleh membazirkan masa itu kalau korang amalkan, haram,yang kadang2 korang suka buat,adalah makruh. So fikirkanlah gemana yang betul,salah,benar dan tepat. ok tata.. sory kat korang aku lambat update. I lost my head for a while.ngee.. :p - www.davedays.com - check out the new videos.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan